Дата проведення уроку
|
№ уроку
|
Тема
|
Вміння та навички учнів
|
Примітка
|
|
1
|
Техніка безпеки при роботі з ПК і правила поведінки в класі.
Робота з програмою на розвиток пам'яті
ГРА "ПРЕСТАВ ФІГУРИ"
Робота на СОЛО
|
- Засвоїти правила безпеки при роботі з ПК
- Правила поведінки в класі
- Ознайомитися з можливостями ПК
|
Сходинки\побудуй маршрут – робочий стіл
|
|
2
|
Підготовка ПК до роботи.
Поняття про операційну систему
Операційна система Windows
Робота на СОЛО
|
- Засвоїти для чого існує операційна система
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
Сходинки\Розкидайка
|
|
3
|
Вікна. Робота з вікнами
Робота на СОЛО
|
- Навчитися розпочинати роботу з ПК
- Порядок вимикання ПК
- Здобути навички роботи з мишею
|
start.exe\Інтершкола-Урок 5
Сходинки\Телевізор – робочий стіл
|
|
4
|
Калькулятор
Робота на СОЛО
|
- Ознайомитися з роботою на калькуляторі
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
Сходинки\Телевізор – робочий стіл
|
|
5
|
Інформація. Інформаційні процеси
Робота на СОЛО
|
- Повторити види інформації
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
D:\Практичні і лабораторні\Дидактика\Учебник информатики\intro
Сходинки\Туристичні маршрути – робочий стіл
|
|
6
|
Інформаційні процеси.
Створення малюнку КВІТКА
Робота на СОЛО
|
- Повторити роботу в графічному редакторові Paint
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
Сходинки\Поштовий голуб – робочий стіл
|
|
7
|
Місце і способи збереження інформації
Робота на СОЛО
|
- Знати де зберігається інформація і її способи збереження
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
|
|
8
|
Пам'ять
Робота на СОЛО
|
- Знати що таке оперативна пам'ять
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
Сходинки\Ханойська вежа – робочий стіл
|
|
9
|
Робота з програмою на підтримку навчального предмету
Робота на клавіатурному тренажері
|
- Закріпляти навички роботи з клавіатурним тренажером
|
Сходинки\Курчата – робочий стіл
|
|
10
|
Передавання інформації
Робота на СОЛО
|
- Закріпляти положення пальців на клавіатурі
- Удосконалювати навички роботи з мишею
|
Сходинки\Магазин – робочий стіл
|
|
11
|
Робота з програмою підтримки навчальних предметів
Робота на СОЛО
|
- Розвивати просторове мислення
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
Сходинки\Явища природи – робочий стіл
|
|
12
|
Перетворення інформації.
Кодування
Робота на СОЛО
|
- Закріпити що таке інформація
- Види сприйняття та обробки інформації
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
Сходинки\Тетравекс – робочий стіл
|
|
13
|
Робота на СОЛО
|
Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
Сходинки\Цифертон – робочий стіл
|
|
14
|
Обробка інформації. Процесор
Робота на СОЛО
|
- Ознайомитися з процесором
|
Сходинки\Ханойська вежа – робочий стіл
|
|
15
|
Підсумковий урок за І семестр
|
- Виконати вправу на СОЛО
- Виконати тестові завдання
|
|
|
16
|
Робота на СОЛО
|
- Закріпляти положення пальців на клавіатурі
|
WCorrect – робчий стіл
|
|
17
|
Знайомство з WordPad
Текст. Тема, заголовок, будова тексту, абзац.
|
- Ознайомитися з текстовим редактором WordPad
- Знати основні атрибути тексту
- Вміти створювати текстовий документ
|
start.exe\Урок 12
|
|
18
|
Типи текстів
|
- Уміти створювати текстовий документ
- Уміти редагувати документ
|
start.exe\Урок 12
|
|
19
|
Робота в текстовому редакторові
|
- Формувати навички роботи з клавіатурою
- Створювати текстовий документ
|
start.exe\Урок 12
|
|
20
|
Робота в текстовому редакторові
|
- Використовувати всі елементи панелі інструментів
- Слідкувати над запам’ятовуванням пальців на клавіатурі
|
|
|
21
|
Робота в текстовому редакторові «Мій клас»
Запис тексту на диск
|
- Знати загальну будову клавіатури
|
|
|
22
|
Графічний редактор Paint. Робота над вставленими малюнками
|
- Повторити роботу з графічним редактором
|
D:\Практичні і лабораторні\Дидактика\Учебник информатики\Paint
|
|
23
|
Графічний редактор Paint. Робота над вставленими малюнками
|
- Повторити роботу з графічним редактором
|
|
|
24
|
Типи речень з метою висловлення. Спонукальні речення
Робота на СОЛО
|
- Закріпити раніше вивчений матеріал з української мови.
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
|
|
25
|
Поняття команд. З'єднай крапки по черзі і розфарбуй (2 завдання 2.1)
Знайди малюнок на якому Незнайко виконує корисну працю (2 2.1)
Робота на СОЛО
|
- Види подачі команд
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
|
|
26
|
Команди і виконавці
Посади дерево. (3 2.1)
Робота на СОЛО
|
- Знати способи подачі команд
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
Сходинки\Виконавець садівник – робочий стіл
|
|
27
|
Поняття алгоритму схема алгоритму графічна
Навчи з'їсти банан (4 2.1)
Робота на СОЛО
|
- Ознайомитися з поняттям алгоритму
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
Сходинки\Виконавець кенгуру – робочий стіл
|
|
28
|
Складання алгоритму для виконавців.
"За щучим велінням, за моїм бажанням"
Схема алгоритму (за допомогою графічного редактора Paint)
|
- Повторити правило складання алгоритму
|
Сходинки\Виконавець кенгуру – робочий стіл
|
|
29
|
Схема алгоритму (за допомогою графічного редактора Paint)
"Збери портфель"
"Зберись до школи"
|
- Закріпляти уміння обробки інформації
|
Сходинки\Виконавець садівник – робочий стіл
|
|
30
|
Схема алгоритму (за допомогою графічного редактора Paint)
"Закип'яти чайник"
|
- Закріпляти уміння обробки інформації
|
Сходинки\Виконавець навантужувач – робочий стіл
|
|
31
|
"Робот на рибалці"
|
- Закріпляти уміння обробки інформації
|
Скласти алгоритм на ст. 13
(Завдання та ігри з інформатики 2.1)
|
|
32
|
Підсумковий урок за ІІ семестр
"Навчи, як зібрати пірамідку"
|
- Закріпляти уміння обробки інформації
|
Скласти алгоритм на ст. 17
(Завдання та ігри з інформатики 2.1)
|
|
33
|
Підсумковий урок за ІІ семестр
Виконати вітальну листівку присвячену закінченню навчального року
|
- Закріпити використання графічного редактора, набору тексту.
|
|
|
34
|
Резерв
|
|
|
|
35
|
Резерв
|
|
|