Дата проведення уроку
|
№ уроку
|
Тема
|
Вміння та навички учнів
|
Примітка
|
|
1
|
Техніка безпеки при роботі з ПК і правила поведінки в класі.
Робота з програмою на розвиток пам'яті
ГРА "ПРЕСТАВ ФІГУРИ"
Робота на СОЛО
|
- Засвоїти правила безпеки при роботі з ПК
- Правила поведінки в класі
- Закріплення роботи з клавіатурою
- Розвивати пам'ять
|
|
|
2
|
Інтернет. Всесвітня павутина.
Адресація. Браузер Internet Explorer. Пошук інформації.
Робота на СОЛО
|
- Знати що таке Інтернет
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
D:\Практичні і лабораторні\Дидактика\Учебник информатики\seti
|
|
3
|
Робота з Internet Explorer
|
|
D:\Практичні і лабораторні\Дидактика\Учебник информатики\seti
|
|
4
|
Робота з Internet Explorer
Робота на СОЛО
|
- Уміти виходити в всесвітню мережу
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
|
|
5
|
Робота з Internet Explorer
Робота на СОЛО
|
- Закріпити уміння роботи у ІЕ
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
|
|
6
|
Електронна пошта. Надсилання і одержання листа
Робота на СОЛО
|
- Вміти надсилити і отримувати електронну пошту
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
D:\Практичні і лабораторні\Дидактика\Учебник информатики\seti
|
|
7
|
Алгоритми. Робота з виконавцями.
"Розстав номери по порядку"
"Зроби бутерброд"
Розташуй правильно переходи та намалюй блок-схему до завдання
Робота на СОЛО
|
- Повторити поняття алгоритму.
- Закріпити уміння створювати алгоритм
- Закріпляти техніку роботи з клавіатурою
|
Фігури виконувати в зошиті
Скласти алгоритм на ст. Контрольна робота варіант 2
(Завдання та ігри з інформатики 2.1)
|
|
8
|
Алгоритми. Робота з виконавцями.
"Збери гриби"
Робота на СОЛО
|
- Повторити поняття алгоритму.
- Закріпити уміння створювати алгоритм
- Закріпляти техніку роботи з клавіатурою
|
Схеми виконати у Paint
Скласти алгоритм на ст. 15
(Завдання та ігри з інформатики 2.1)
|
|
9
|
Графічне зображення алгоритму. Блок- схема алгоритмів
"Куди заховались тварини"
|
- Знати геометричні фігури для наочного зображення алгоритму
|
Скласти алгоритм на ст. 16
(Завдання та ігри з інформатики 2.1)
|
|
10
|
Графічне зображення алгоритму. Блок- схема алгоритмів
Збери урожай"
|
- Знати геометричні фігури для наочного зображення алгоритму
|
Схеми виконати у Paint
Скласти алгоритм на ст. 17
(Завдання та ігри з інформатики 2.1)
|
|
11
|
Розгалуження. Алгоритми розгалуження.
"Допоможи попелюшці перебрати квасолю"
|
- Розвивати просторове мислення
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
Схеми виконати у Paint
Скласти алгоритм на ст. 18
(Завдання та ігри з інформатики 2.1)
|
|
12
|
Блок-схеми алгоритмів з розгалуженням.
Складання схеми з розгалуженням для виконавців.
"Гра у вишибалу"
|
- Знати послідовність дій. Щоб бути алгоритмом
|
Скласти алгоритм на ст. 20 (завдання23)
(Завдання та ігри з інформатики 2.1)
|
|
13
|
Цикли. Блок-схема з циклами
"Виконати один кидок" (Вишибала)
|
- Знати за допомогою яких базових алгоритмів можна побудувати алгоритм будь-якого обчислювального процесу
|
Скласти алгоритм на ст. 20 (завдання24)
(Завдання та ігри з інформатики 2.1)
|
|
14
|
Підготовка до підсумкового уроку
"Садівник"
|
- Закріпити навички складання алгоритмів
|
Сходинки\Виконавеець садівник-робочий стіл
|
|
15
|
Підсумковий урок за І семестр
|
- Завершити "Готування салату"
|
|
|
16
|
Істинні та хибні висловлення.
Слова заперечення
Заперечення висловлень
"Що говорить Знайко і що говорить Незнайко
|
- Повторити поняття хибних та істинних висловлень
|
Скласти алгоритм на ст. 12
(Завдання та ігри з інформатики 2.1)
|
|
17
|
Логічне слідування
Намалюй фігуру
|
- Знати що таке логічне слідування
- Закріпити навички складання блок-схем
|
Скласти алгоритм на ст. 7
(Завдання та ігри з інформатики 2.1)
|
|
18
|
Знайди помилки
|
- Закріпити навички для складання БСЦ
|
Схдинки\виконавець Кенгуру – робочий стііл
|
|
19
|
Диски, файли, папки.
Робота на СОЛО
|
- Формувати навички роботи з клавіатурою
- Знати що таке файл, диск, папка.
|
Start.exe\Урок_2;7
|
|
20
|
Програма "Мій комп'ютер"
Робота на СОЛО
|
- Знати використання програми "Мій комп'ютер
- Формувати навички роботи з клавіатурою
|
|
|
21
|
Робота в текстовому редакторові WordPad
Редагування тексту
|
- Повторити роботу в текстовому редакторові
|
Start.exe\Урок_12
|
|
22
|
Нові прийоми форматування і редагування текстів. Меню ФОРМАТ
|
- Повторити роботу з текстовим редактором
|
|
|
23
|
Текстовий редактор. Запис документу на диск
|
- Повторити роботу з графічним редактором
|
|
|
24
|
Введення і форматуваня прозових текстів
Робота на СОЛО
|
- Закріпити раніше вивчений матеріал з української мови.
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
|
|
25
|
Введення і форматування віршованих текстів
|
- Знати техніку введення віршованих текстів
- Копіювання і переміщення фрагментів тексту
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
|
|
26
|
Робота з деформованим текстом
Робота на СОЛО
|
- Закріпляти копіювання і переміщення тексту
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
|
|
27
|
Музичні можливості ПК.
Робота на СОЛО
|
- Ознайомитися з музичними можливостями ПК
- Закріпляти техніку роботи на клавіатурі
|
|
|
28
|
Робота з МЕДІА
|
- Уміти завантажувати медіа файли у список
|
|
|
29
|
Робота з МЕДІА
|
|
|
|
30
|
Робота з медіа
|
- Уміти записувати МЕДІА на диск
|
|
|
31
|
Стандартні програвачі мелодій
|
- Знати стандартні програвачі мелодій Winamp
|
|
|
32
|
Winamp
|
- Закріпити використання програвача мелодій
|
|
|
33
|
Підсумковий урок за ІІ семестр
|
- Скласти Блок-схему з циклами
- Надрукувати побажання на літні канікули для себе
- "А я влітку хочу, щоб…"
|
|
|
34
|
Резерв
|
|
|
|
35
|
Резерв
|
|
|