|
Баскетбол
|
Дата (січень-лютий)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5кл
|
|
|
11
|
11
|
12
|
14
|
25
|
27
|
28
|
31
|
2
|
4
|
7
|
9
|
11
|
14
|
16
|
18
|
21
|
23
|
25
|
28
|
|
|
|
|
|
|
|
6кл
|
|
|
11
|
11
|
12
|
14
|
19
|
21
|
24
|
26
|
28
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
зміст урок
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
1
|
Теорія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
історія розвитку баскетболу
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
правила
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
техніка безпеки
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Техніка нападу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Закріплення техніки перміщень, вибір місця та момету виконання кидка, продовження вивчення техніки оволодііння м'ячем
|
переміщення Гра "Перехвати м'яч"
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Передача двома руками від грудей.
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Передача однією рукою від плеча.
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кидки двома від грудей
|
|
|
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кидки двома знизу
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кидки однією зверху
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Штрафний кидок
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Техніка захисту
|
техніка володіння м'ячем
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оволодіння технікою переміщення по майданчику та технікою протидії гравцям з м'ячем
|
Стійка захисника, позиція захисника по відношенню до атакуючого гравця
|
х
|
х
|
х
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
перехоплення
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
підбір
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
виривання і вибивання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вибирати місце в захисті між нападаючим і своїм щитом
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
накривання, блокування
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Тактика захисту
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Освоювання індивідуальних дій, найпростіші взаємодії при виборі позицій зонного захиступов'язаних з вибором ігрових позицій,
|
Протидія нападаючому з м’ячем у трисекундній зоні на далеких підступах до кільця
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
6
|
Тактика нападу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Освоювання індивідуальних дій, пов'язаних з вибором ігрових позицій, та практичною реалізацією комплексу вивчених прийомів; 2_1, 3_1.
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
Вибір місця для отримання м’яча
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
звільнення від опіки
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
навчальна гра
|
|
|
|
|
х
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
двостороння гра
|
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
|
тести
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
тести
|
5 кидків з відстані 1,5 м під кутом до щита
|
Для хлопчаків 4-2-1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
довжина
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
човниковий біг
|
|
|
Для дівчаток 3-2-1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Домашні завдання
|
Листопад-грудень
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
1
|
фізична підготовка
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
укріплення здоров'я
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
підвищення функціональних можливостей організму
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вироблення правильної осанки
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розвиток СФП для удосконалення техніко-технічних прийомів гри
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
спонукання до вимог тижневого рухового режиму
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|