|
Піонербол (Початкова підготовка 1-4)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
зміст урок
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
1
|
Теорія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
історія розвитку волейболу
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
правила
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
техніка безпеки
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальна фізична підготовка
|
Цикли розминок
|
14
|
14
|
14
|
15
|
15
|
15
|
19
|
19
|
19
|
Ср
|
Ср
|
Ср
|
21
|
21
|
21
|
14
|
14
|
14
|
15
|
15
|
15
|
19
|
19
|
19
|
Ср
|
Ср
|
Ср
|
|
Спеціальна фізична підготовка
|
прискорення
|
х
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
човниковий біг
|
|
|
х
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
|
|
серійні стрибки
|
|
х
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
вправи на координацію
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
|
рухливі ігри
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Технічна під-ка нападу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Напрацювання координації рухів
|
Стійки, переміщення
|
х
|
х
|
х
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
техніка володіння м'ячем
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ловіння
|
х
|
х
|
х
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
передача
|
х
|
х
|
х
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Тактика захисту
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Освоювання індивідуальних дій, найпростіші взаємодії при виборі позицій по відношенню до атаки противника
|
зонний захист
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
х
|
|
|
|
5
|
Тактика нападу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Освоювання індивідуальних дій, пов'язаних з вибором ігрових позицій,
|
індивідуальні дії у нападі
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
Групові та командні дії
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
6
|
навчальна гра
|
|
|
|
|
|
х
|
|
|
|
х
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
7
|
двостороння гра
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
х
|
х
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
х
|
|
|
|
8
|
тести
|
довжина\човниковий біг
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
9
|
Самостійні заняття
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х
|
х
|
х
|
Домашні завдання - січень-лютий