Текстовий процесор + Створення сайту(8 год.)
|
1
|
Актуалізація базових знань.
Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра.
Вставлення зображень у текстовий документ і настроювання їхніх властивостей.
|
Виконання перевірочних завдань
|
|
|
|
|
2
|
Створення нумерованих і маркованих списків.
Таблиці в текстових документах.
|
Практична робота. Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах.
|
|
|
|
|
3
|
Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів.
|
|
|
|
|
|
4
|
Використання стилів. Правила стильового оформлення документів різних типів.
|
Практична робота. Використання стилів і шаблонів документів.
|
|
|
|
|
5
|
Поняття про схему документа
Перегляд документа в різних режимах.
|
|
|
|
|
|
6
|
Настроювання середовища користувача текстового процесора. Робота з редактором формул. Друк документа.
|
Практична робота. Робота з редактором формул.
|
|
|
|
|
7
|
Створення в автоматичному режимі макросів та їх використання.
|
|
|
|
|
|
8
|
Підсумковий урок теми «Текстовий процесор»
|
Виконання рівневих підсумкових завдань теми.
|
|
|
|
|
Комп’ютерні презентації (5 год.)
|
9
|
Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій.
Принципи стильового оформлення презентацій. Основні принципи дизайну слайдів.
|
|
|
|
|
|
10
|
Створення презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, створення пустої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Відкриття презентації та збереження її в різних форматах.
Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайдах презентації.
|
Практична робота. Розробка слайдової презентації.
|
|
|
|
|
11
|
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Рух об’єктів за заданими траєкторіями. Анімаційні ефекти зміни слайдів. Перегляд презентації у різних програмних середовищах. Керування показом презентації, настроювання його часових параметрів.
|
Практична робота. Анімація в слайдових презентаціях.
|
|
|
|
|
12
|
Використання гіперпосилань та кнопок дій.
|
|
|
|
|
|
13
|
Підсумковий урок теми.
|
Представлення та захист проектних робіт, створених індивідуально та у мікрогрупах
|
|
|
|
|
Обробка мультимедійних даних (6 год.)
|
14
|
Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- та відеофайлів.
|
|
|
|
|
|
15
|
Мультимедійні програвачі. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації.
|
|
|
|
|
|
16
|
Програмне забезпечення для обробки мультимедійних даних. Захоплення аудіо та відео, створення кліпів.
|
|
|
|
|
|
17
|
Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та настроювання переходів між його фрагментами.
|
|
|
|
|
|
18
|
|
Практична робота. Створення відеокліпу.
|
|
|
|
|
19
|
Підсумковий урок теми
|
Виконання комбінованих рівневих завдань
|
|
|
|
|
Основи створення комп’ютерних публікацій (5 год.)
|
20
|
Поняття комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій.
|
|
|
|
|
|
21
|
Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації.
|
|
|
|
|
|
22
|
Особливості роботи з графічними об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації.
|
|
|
|
|
|
23
|
Створення, збереження, відкриття та друк публікацій.
|
Практична робота Створення інформаційного бюлетеня і буклету.
|
|
|
|
|
24
|
Підсумковий урок теми.
|
Виконання рівневих індивідуальних завдань.
|
|
|
|
|
Електронна пошта (4 год.)
|
25
|
Принципи функціонування електронної пошти. Огляд програм для роботи з електронною поштою.
|
|
|
|
|
|
26
|
Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс: реєстрація поштової скриньки, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, навігація папками, видалення повідомлень, вкладання файлів.
|
Практична робота. Електронне листування через веб-інтерфейс.
|
|
|
|
|
27
|
Робота з поштовим клієнтом: керування обліковими записами, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, використання шаблонів повідомлень, розміщення повідомлень у папках, видалення повідомлень. Перегляд атрибутів повідомлень, вкладання файлів, використання адресної книги, списків розсилки, довідкової системи. Створення власних шаблонів листів.
Етикет електронного листування.
|
Практична робота. Електронне листування за допомогою поштового клієнта.
|
|
|
|
|
28
|
Підсумковий урок теми.
|
Виконання рівневих індивідуальних та групових завдань.
|
|
|
|
|
Інтерактивне спілкування (3 год.)
|
29
|
Поняття миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи функціонування служби, огляд популярних програм.
Реєстрація в службі обміну миттєвими повідомленнями. Створення й ведення списку контактів, надсилання текстових, графічних та відеоповідомлень.
|
Практична робота. Обмін миттєвими повідомленнями.
|
|
|
|
|
30
|
Спілкування в чатах. Етикет інтерактивного спілкування.
Поняття форуму. Реєстрація на форумі та участь в обговореннях.
|
Практична робота. Спілкування на форумах та в чатах.
|
|
|
|
|
31
|
Підсумкове урок теми.
|
Виконання колективного проектного завдання. Обговорення отриманих результатів, представлення та захист роботи.
|
|
|
|
|
Інформаційні технології у навчанні (3 год.)
|
32
|
Навчання в Інтернеті
Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання.
|
|
|
|
|
|
33
|
Програмні засоби навчання іноземних мов
Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов.
|
|
|
|
|
|
34
|
Підсумковий урок теми
Підсумкове заняття з інформатики за рік.
|
Виконання індивідуальних та групових рівневих завдань, представлення та захист підготованих проектів.
|
|
|
|
|
Резерв часу – 1 година.
|