Розминки розбиті на недільні цикли. Протягом неділі виконується один і той самий цикл. Відповідальним або фізоргам класу легше запам'ятовувати вправи, чому? Та тому, що ці вправи вони готують і проводять на уроці .
Вправи підібрані таким чином, що направленість їх має розвивальний характер певних якостей: спритність, координацію рухів, орієнтацію в просторі.
Цикли побудовані як для подвір'я, так і для спортзалу зі снарядами так і без них.
Цикл можна вибирати на свій розсуд в залежності від поставленої мети.
Вправами можна комбінувати з різних циклів.
Де-які цикли мають комбіновані вправи, що повинні виконуватися на певну кількість кроків: цикли 5-10.
Наприклад: розминка, Цикл 7, 3 вправа.
Ходьба з вистрибуванням:
-учень повинен зробити два звичайних кроки,
-чотири кроки з вистрибуванням вверх одночасним синхронним взмахуванням рук,
-після вистрибування робить випади в сторони по одному разу в кожен бік на місці без просування вперед. І знову два звичайних кроки і т.д.
Вправа 4 цього ж циклу говорить що учень повинен у випаді повернути тулуб в одну сторону двічі і в іншу двічі. через скільки кроків - вчитель визначає сам. Зазвичай ми робимо на непарний крок: (на кожен третій, або кожен п'ятий).
всі вправи ми виконуємо на ширину майданчика який має довжину 25-30 м. Одна вправа в одну сторону інша назад. Де вправи в парах, то на іншій стороні помінялись ролями. Але дозування відстані та інтенсивності можна обирати самому.
Наприклад: на першій неділі навчального року ми виконуємо перший цикл всією школою. Але відстань для молодших класів зменшена в залежності від віку. Інтенсивність для старших зменшуємо, а для менших збільшуємо.
Успіхів вам!
Для створення циклів розмнок використовано літературу: Тренування футболіста Л. Качані та Л. Горський. Коробейгиков Н.К., Физическое воспитание. - Москва, «Высшая школа», 1989. Горбуля В.Б., Рухливі ігри. - Запоріжжя 2005. Власний досвід.
Цикли розминок
Версія для друку (doc) якість краща!!!